dimarts, 12 de desembre del 2017

Noelia Ceroni

La Noelia Ceroni va arribar a Barcelona des d'Uruguai als 19 anys, treballa amb persones malaltes de càncer i té quatre fills.

Va arribar puntual i va mostrar molta paciència i serenitat.

"Si posem etiquetes he estat una persona heterosexual durant 30 anys de la meva vida. Ser lesbiana depèn molt de la societat on et desenvolupis, on visquis,  del context polític, del context social. Jo vaig néixer a l'Uruguai quan començava la  dictadura, vaig viure quinze anys en dictadura i això em va marcar la infantesa. No hi havia llibertats ni d'expressió, ni de reunió ni de res, no vaig créixer en un entorn on es pogués parlar de tot. Fins ja entrada l'adolescència no sabia que les lesbianes existien"



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada