divendres, 19 de gener del 2018

Bel Olid

La Bel Olid ens destarota la sessió. Arriba reivindicativa, amb el cabell tintat de groc (el groc que reclama la llibertat dels empresonats i el retorn de les persones exiliades pel procés independentista) i això ens provoca problemes de llum (que superem!).

Ve per implicació i voluntat i la seva paraula suau, radical, però tranquil·la ens acosta a una realitat diversa en ella mateixa, es defineix com a lesbiana política.

"Jo em considerava bisexual i, de fet, les meves pràctiques sexuals ho són però vaig tenir una relació amb una dona lesbiana que rebutjava molt el tema de la bisexualitat. Llavors dir-me lesbiana va ser contribuir a la visibilitat i com una manera de rebel·lar-me i dir que jo sóc lesbiana si em dóna la gana".



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada